mandag 28. september 2009

Mitt beste bilde



Dette ble svært vanskelig fordi jeg har tatt så mange fine bilder, som jeg også har blitt svært glad i. Men jeg valgte til slutt dette bildet. Jeg likte svært godt komposisjonen i bildet, og alle formene som oppstod. Det er som om det er laget grafisk, og ikke tatt i naturen. Lyset reflekteres i vannet, og det lager skygger av blomster og står som vokser langs vannkanten. Bladene ligger i det gylne snitt, og bildet er faktisk planlagt. Dette bildet er til tross for kvaliteten tatt med ett mobilkamera, og jeg er svært fornøyd. Bildet er tatt med den samsung Het for de som stusser på kvaliteten. Mobilens kamera er svært godt egnet, så til deg som lurer på hvilken mobil du skal ha, og tenker på Iphone? Så er denne nesten lik, men kameraet og andre kvalifikasjoner er mye bedre på denne telefonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar