tirsdag 29. september 2009

Etikett


Indesign og Photoshop er programmene jeg har tatt i bruk.

Her er det en fin etikett, som gjerne kan brukes til eplesaft eller den kan gjerne også brukes på eplegele eller noe i den duren. Jeg har laget brukt photoshop til å redigere bildet og legge på en layer med farge. Jeg har valgt farger som går i ett med bildet av eplene. En gammel stil på den, fikk jeg også ved å ta en snirklete skrift. Denne etiketten er svært enkel.



Her er en annen vri av den samme etiketten, med det samme fotoet, men du kan se at uttrykket forandrer seg masse bar på grunn av fargevalget. Jeg har brukt fargene fra bildet av eple og prøvd å fremheve det friske.




Her har jeg mikset og trikset, og bare prøvd meg frem. Jeg testet ut ellipseformen, og det å skråstille bilder. Fargene ble gjerne litt for skrikende, og denne ville gjerne ikke solgt like mye på amme måte som den øverste.




Her har jeg brukt mye rammer, noe som gjør at fokuset legges litt feil. Denne var også ganske enkel, men den fungerer heller ikke på samme gode måte som den øverste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar