tirsdag 5. januar 2010

Sluttvurdering av 1 termin


Da var 1 termin over.
I løpet av året har jeg lært mye, og oppdaget enda mer.
Jeg har blitt bedre til å blogge og flinkere teknisk med kamera. Jeg har fått flere gode ideer, og tenker gjerne en smule mer kreativt.

Det å publisere bildene digitalt er en fin måte å vise foto til andre. Flere kan lære og vi kan sammen utvikle noe bedre.

Ekskursjonene som vi har vært på har vært lærerike. Jeg har fått flere ideer, og også mer kunnskap på grunn av disse.

Jeg har fått mer kunnskap innen photoshop og andre adobe programmer som kommer godt med. Jeg kunne gjerne tenke meg å lære mer dataprogrammer.

Vi har jobbet med sjablonger og trykketeknikker, dette var også svært spennende. Her hadde jeg en oppfatning av at jeg ikke mestret dette på samme måte som jeg gjør innen foto. Det vil si at jeg gjerne kunne lært mer om dette, og hatt mer undervisning i dette.

Til min skuffelse gikk jeg glipp av en ekskursjon. Jeg gikk da glipp av Herborg Kverneland og Ingeborg Skrudland.

Ellers har året vært utrolig bra, og jeg har fått utrolig mye fra fotodelen.


Takk for et fint halvår, så går vi rolig inn i det nye året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar