tirsdag 11. mai 2010

Trykk


Innen trykk har jeg en nokså god kompetanse. Jeg har lært om forskjellige trykketeknikker og har selv arbeidet med stil, lino og koldnålstrykk. Alle disse teknikkene har jeg lært, og de kan komme godt med, og samtidig har vi vært på utstillinger og fått innsyn i andre teknikker. Jeg har lært mye.

Utfordringer innen trykk har det vært mange av. De har ofte vært litt høye og en møter litt frustrasjon på veien. Når vi arbeidet med tekstiltrykk, eller sjablong var dette vanskeligere å få til enn det en gjerne først tenkte. Jeg har fått mer en nok utfordringer.

Når det gjelder det å trykke, så er det vanskelig å tidkrevende. Dette har vår lærer taklet veldig bra! Jeg er fornøyd med opplæringen i trykk, men den kunne gjerne vært litt mer sammenhengende. At oppgavene kommer tettere.

Jeg synes at foto er mer gøyalt enn trykk, så det setter gjerne sitt preg på hvordan jeg opplever denne delen av undervisningen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar