tirsdag 11. mai 2010

Arbeidsmetoder


I faget trykk og foto har det gjerne ikke vært så veldig mange forskjellige arbeidsmetoder. Vi har arbeidet med mac-en på blogg og i photoshop samt lignende programmer. Dette har vært en veldig ensidig jobbing, som vi har blitt gode i. Jeg har av dette lært meg gode rutiner for hvordan jeg raskt og enkelt kan bearbeide bilder og poste dem på bloggen.

Videre har vi jo også arbeidet litt med å trykke og her har jeg gjerne ikke lært metodene så veldig bra, men godt nok til å klare å gjennomføre dem en gan

g til. Også etter dette har laget innlegg, noe som gjør at jeg senere kan gå inn å lese hva jeg har gjort. Og så huske hvordan ting skal gjøres.

Ved de enkle og strukturerte arbeidsmetodene som er lite varierte har jeg lært å få god struktur på mitt arbeid. Det tok over tid ikke så lang til å logge seg inn på blogger og poste et innlegg etter en utstilling. Det som gjerne hadde vært greit, var å ikke ha så lang tid på å skrive innlegge, siden da ville informasjonen en skulle ha med lett gå litt i glemmeboka. Ellers veldig bra.

Jeg har likt dette faget veldig godt, og fått mye faglig bra ut av det. Jeg har kost meg med å ta bilder og trykk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar